Koszta wysyłki w sklepie alfa-lampy

Niektóre z naszych produktów są dostępne od ręki i wysyłane są kurierem najpóźniej następnego dnia roboczego.

Są one opisane jako "Produkt dostępny - wysyłka 24H" oraz oznaczone symbolem :  

 

Wysyłamy kurierem DPD, kurierem InPost lub do wybranego paczkomatu InPost.

    

 

Produkty, które posiadają w opisie ikonkę:   oraz sformułowanie:

 "Czas realizacji do potwierdzenia telefonicznie lub e-mail" 

są dostępne na zamówienie u producenta.

Domyślny czas realizacji takiego zamówienia to 3-10dni roboczych.

Może się jednak zdarzyć, że producent będzie miał opóźnienia i dlatego prosimy o kontakt w celu potwierdzenia czasu realizacji. 

 

Koszty wysyłki podawane są indywidualnie po zsumowaniu zawartości koszyka.

Domyślnie jest to:

 

DPD (przedpłata) - 18,00zł 

DPD (podbranie) - 20,00zł

Kurier InPost (przedpłata) - 13,90zł

Kurier InPost (pobranie) - 15,40zł

InPost Paczkomaty (przedpłata): 10,50zł

InPost Paczkoamty (pobranie) : wyliczane indywidualnie w zależności od wartości pobrania

 

Klient ma możliwość wyboru, jakim kurierem towar ma być dostarczony.

Obsługa ma prawo zmienić kuriera w zależności od indywidualnego zamówienia. Głównie ze względu na różnorodność gabarytową.

 

Darmowa wysyłka przysługuje klientom dokonującym zakupów

za minimum 

  • 300zł w opcji przedpłata !!!
  • 400zł w opcji pobrania (płatne przy odbiorze u kuriera) !!!

 

 

Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: kontakt@phenomena-light.pl

Odbiór osobisty możliwy w Gliwicach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Tel +48 539 958 952

 

UWAGA !!!

Zawsze sprawdzaj przesyłkę w obecności kuriera pod względem uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać podczas transportu. 

Paczkę należy rozpakować i w obecności kuriera zatwierdzić właściwy stan.

 

W razie uszkodzenia elementu, wraz z kurierem spisz protokół szkody.

Sprawdź czy kurier starannie wypełnił wszystkie pola.

Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru realizowane są od ręki na podstawie protokołu szkody.

W takim przypadku od razu wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze.

W przypadku braku takiego protokołu, reklamacje nie będą uwzględniane.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel